Helpcentrum
Eventbrite's beleid inzake geannuleerde evenementen
Dit beleid is van toepassing op evenementen die zijn geannuleerd op of na: 15 april 2021
We begrijpen dat het kan voorkomen dat organisatoren een evenement moeten uitstellen, verzetten of annuleren. Dit artikel legt Eventbrite's beleid voor geannuleerde evenementen uit en hoe restituties moeten worden verwerkt.
In dit artikel
- Definities
- Vereisten
- Wat gebeurt er met de uitbetalingen van het evenement?
Definities
Uitgesteld: het evenement vindt naar verwachting op een latere datum plaats, maar is nog niet verzet
Verzet: het evenement is verzet naar een nieuwe datum; deze wordt nu weergegeven in de informatie over het evenement en is aan de deelnemers gecommuniceerd
Geannuleerd: het evenement zal niet op de geplande datum plaatsvinden en wordt niet binnen 90 dagen verzet
Vereisten
Wanneer een evenement wordt geannuleerd, moet de organisator van het evenement:
het evenement op Eventbrite annuleren
Gedetailleerde instructies over het annuleren van een evenement vindt u hier.
Communiceren met bezoekers
Deel tijdige en juiste informatie over de annulering van het evenement met de bezoekers met gebruik van Eventbrite's tool voor e-mail.
Restitueer alle bestellingen
Wanneer een organisator een evenement annuleert, moet deze alle bezoekers restitueren volgens de vereisten van Eventbrite's restitutiebeleid voor organisatoren.
Als de organisator restitutieverzoeken niet afhandelt conform bovenstaande voorwaarden, behoudt Eventbrite zich het recht voor om restituties te verstrekken namens en op kosten van de organisator.
Wat gebeurt er met de uitbetalingen van het evenement?
Wanneer een evenement wordt geannuleerd, bewaart Eventbrite de uitbetaling van het evenement zodat terugbetalingen kunnen worden verwerkt, in overeenstemming met onze handelsovereenkomst.