Welkom bij het IPG Mediabrands Retail Media Event 2024!
Datum: Donderdag 12 spetember van 14.00 tot 18.00 uur.
Locatie: Huiskamer kantoor Amsterdam, IPG Mediabrands Netherlands
Wij zijn met alle betrokken partijen druk bezig met het volwassen maken van Retail Media. Het mooie daarbij is dat dit kansen biedt om echt op te vallen, het anders te doen en het vooral beter te doen dan de concurrentie. Data, media en content zijn binnen Retail Media onmiskenbaar met elkaar verbonden. In de derde editie van het MediaBrands Retail Media event gaan we hier dieper op in.
Programma:
14:00 - 14:30 uur: Registratie en Netwerken
14.30 - 14.45 uur: Welkomstwoord – Ronald Kuin, IPG Mediabrands
14:45 – 15:00 uur: Het veranderlijke Landschap van Retail Media en eCommerce – Laura Annema, IPG Mediabrands
15.00 – 15.30 uur: Het belang van relevante creatie bij near- en instore communicatie – Joost Schipperijn, GLOBAL
15.30 - 15.45 uur Pauze
15:45 - 16:15 uur: Van Content naar Commerce door datagedreven gedachte – Brendan Brouwer, Amazon
16:15 – 16:45 uur: EXPERT Panel met uitdagingen vanuit het publiek – BOL, JUMBO, MediaMarkt, Initiative & Kinesso.
16:45 – 18:00 uur: Netwerkborrel
Praktisch:
Parkeren kan op eigen gelegenheid in de buurt van ons pand. We zijn goed per OV te breiken per tram, trein, metro en bus. 8 Minuten lopen van station Amsterdam Zuid.
Wil je collega('s) ook meekomen, boek een tweede en/of derde gratis ticket op hun eigen naam.
Heb je vragen over het ons event neem contact op met sander.kwint@kinesso.com.