CNNH bijeenkomst 12 nov - Hoe creeer je een sterk merk na een fusie

CNNH bijeenkomst 12 nov - Hoe creeer je een sterk merk na een fusie

Tijdens onze tweede bijeenkomst dit seizoen bespreken we een case uit de praktijk. En wel die van de fusie tot het nieuwe Talland College.

Door CNNH

Datum en tijd

din, 12 nov. 2024 18:00 - 21:30 CET

Locatie

Brownies&downieS Alkmaar

17 Kanaalkade 1811 LP Alkmaar Netherlands

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement
Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Over dit evenement

  • Evenement duurt 3 uren 30 minuten

Met 1700 medewerkers, 17.000 leerlingen en 200 vakopleidingen is het Talland College nu een van de grootste onderwijsorganisaties in Noord-Holland. Vanaf het nieuwe schooljaar schittert het Talland-logo op de gebouwen van het voormalige Horizon College en Regio College in Alkmaar, Heerhugowaard, Hoorn, Purmerend en Zaandam.

Achter dit logo schuilt een intensief traject van merkontwikkeling: het creëren van een nieuw merk dat breed gedragen wordt, het ontwikkelen van een passende visuele identiteit, het opstellen van een effectieve communicatiestrategie en het inzetten van succesvolle merkactivatie. Dit waren slechts enkele van de uitdagingen waar het team Marketing & Communicatie van beide colleges voor stond in dit uitdagende proces.

Benieuwd hoe zij dit hebben aangepakt? Kom naar de bijeenkomst van het Communicatienetwerk Noord-Holland op 12 november, waar Suzanne Liefting, manager Marketing & Communicatie, en Ellen Visch, business partner en persvoorlichter, je meenemen in dit proces van visie tot werkelijkheid.

Tickets

Georganiseerd door