Eventbrite

Helpcentrum

Redenen waarom je account is vergrendeld

Je Eventbrite-account kan vergrendeld zijn om een aantal redenen. Dit komt meestal door openstaande facturen of een schending van de Servicevoorwaarden. Controleer je Postvak-IN voor een bericht van ons team Trust and Safety en beantwoord dit bericht als je vragen hebt.

In dit artikel

  • Facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken
  • Servicevoorwaarden

Facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken

Als je een openstaande factuur hebt, zorg dan dat de betaling terug wordt gedaan zodat je account weer ontgrendeld wordt. Als je je factuur via PayPal betaalt, krijg je direct toegang tot je account. Als je betaalt per cheque moeten we wachten tot deze wordt toegepast op de factuur (dit kan 5-7 werkdagen duren).

Servicevoorwaarden

Je account kan vergrendeld zijn als het in strijd is met onze Servicevoorwaarden. Veelvoorkomende overtredingen bevatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Tickets die je van andere verkopers gekocht hebt opnieuw verkopen

  • Niet-evenementen gemaakt om items of services te promoten

  • Een groot aantal dubbele evenementen aanmaken

  • Hetzelfde evenement in meerdere steden vastleggen

  • Bezoekers verplichten tickets via een ander platform aan te schaffen

  • Goederen of services aanbieden die niet voldoen aan onze communityrichtlijnen

In al deze gevallen controleert het Eventbrite-team Trust & Safety elk gemeld account. Als zij bepalen dat het account misbruik maakt van de Eventbrite-services, zullen ze passende maatregelen ondernemen.

Heb je nog vragen?